joi, 9 decembrie 2021

Haos în compartimentul financiar ???


 Bună seara!

Astăzi, după ce au fost împărțiți fluturașii de salariu, am fost asaltați de către o mulțime de colegi, membri de sindicat, membri ai altor sindicate sau chiar de către unii colegii neafiliați sindical, care ne-au informat despre faptul că sunt greșeli cu privire la sumele bănești reflectate pe respectivul document.

Concret, colegii acuză că nu au primit salariul cuvenit muncii prestate sau nu le-au fost virate unele drepturi bănești care li se cuveneau.

Dăcă mai adăugăm și acuzele despre neplata la timp a unor cheltuieli (transport, drumuri la spital, medicamente, sentințe, etc.) vedem foarte clar ca la Deva avem o problemă gravă care poate degenera în ceva și mai grav. 

Suntem oameni și uneori mai greșim din fel de fel de motive, însă dacă aceste greșeli persistă și continuă să afecteze oamenii nu vom putea sta cu mâinile în sân și vom interveni la toate nivelurile.

Așadar, facem un apel către cei cu atribuții în rezolvarea acestor probleme  ( directorul unității, directorul adjunct economico-administrativ, contabilul șef, responsabilul  cu salarizarea, responsabilul B R U ) ca în cel mai scurt timp să îndrepte erorile și să repună în drepturi, respectiv să plătească toate restanțele financiare către angajați, pentru că altfel vom acționa pe toate căile legale pentru ca cei responsabili să fie trași la răspundere.





Niciun comentariu: